• 01
  • 02
  • 03
  • 05
  • 07
  • 09
  • 11
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
نام کاربری :
رمز عبور :
ورود به پنل فراموشی رمز عبور

رایگان

100% امکانات پنل

کاربران زیرمجموعه 0 عدد

پیامک صوتی ندارد

1 خط اختصاصی 2000 رایگان

قیمت پیامک 13 تومان

هزینه فعالسازی رایگان

هزینه تمدید سالیانه رایگان

مشاهده امکانات

  

100% امکانات پنل

کاربران زیرمجموعه 2 عدد

دارای پیامک صوتی

1 خط اختصاصی 2000 رایگان

قیمت پیامک 12.5 تومان

هزینه فعالسازی 19هزارتومان

هزینه تمدید سالیانه رایگان

مشاهده امکانات

     

100% امکانات پنل

کاربران زیرمجموعه 10 عدد

دارای پیامک صوتی

1 خط اختصاصی 2000 رایگان

قیمت پیامک 11 تومان

هزینه فعالسازی 50 هزارتومان

هزینه تمدید سالیانه رایگان

مشاهده امکانات

             

100% امکانات پنل

کاربران زیرمجموعه نامحدود

دارای پیامک صوتی

1 خط اختصاصی 2000 رایگان

قیمت پیامک 10.6 تومان

هزینه فعالسازی 75 هزارتومان

هزینه تمدید سالیانه رایگان

مشاهده امکانات

        

100% امکانات پنل

کاربران زیرمجموعه نامحدود

دارای پیامک صوتی

1 خط اختصاصی 2000 رایگان

قیمت پیامک 10 تومان

هزینه فعالسازی 130 هزارتومان

هزینه تمدید سالیانه رایگان

مشاهده امکانات

1000 line  قیمت خطوط اختصاصی 1000 
# نمونه شماره تعداد ارقام کاربران نمایندگان
غیر سفارشی سفارشی غیر سفارشی سفارشی
1  1000XXxXXXXXXX 14 23,000  34,000 15,000 28,000
2 1000XXXXXXXXX 13 45,000 85,000 35,000 65,000
3 1000XXXXXXXX 12 85,000 170,000 70,000 128,000
4 1000xXXXXXX 11 180,000 270,000 160,000 240,000
5 1000XXXXXX 10 280,000 380,000 240,000 360,000
6 1000xXXXX 9 380,000 480,000 320,000 465,000
7 1000XXXX 8 480,000 700,000 420,000 650,000
تعرفه شمارهای بالا به  تومان  می باشد (برای درخواست شماره با تعداد ارقام کمتر از قسمت پشتیبانی باید درخواست بدهید.)
3000 line
قیمت خطوط اختصاصی 3000 
#  نمونه شماره  تعداد ارقام  کاربران نمایندگان
1 3000XXXXXXXXXX 14 18,000 15,000
2 3000XXXXXXXXX 12 90,000 80,000
3 3000XXXXXX 10 140,000 110,000
4 3000XXXXX 9 استعلام شود استعلام شود
5 3000XXXX 8 استعلام شود استعلام شود
تعرفه شمارهای بالا به  تومان  می باشد خطوط 3000 شامل تعرفه رند و غیر رند نمی باشد
5000 line
قیمت خطوط اختصاصی 5000 
#  نمونه شماره  تعداد ارقام  کاربران نمایندگان
1 50002666XXXXXX
50001333XXXXXX
14 8,000 5,000
3,000
2 50002666XXXXX
50001333XXXXX
13 10,000 6,000
6,000
3 50002666XXXX
50001333XXXX
12 34,000 25,000
25,000
4 50002666XXX
50001333XXX
11 53,000 45,000
45,000
5 50002666XX
50001333XX
10 130,000 115,000
115,000
5 50002666X
50001333X
9 480,000 465,000
465,000
تعرفه شمارهای بالا به  تومان  می باشد خطوط 5000 شامل تعرفه رند و غیر رند نمی باشد
 
قیمت خطوط اختصاصی خط ثابت 021 line
 #  نمونه شماره  تعداد ارقام  کاربران نمایندگان
1 021XXXXXXXX 8 140,000 130,000
2 021XXXXX 5 570,000 520,000
3 021XXXX 4 690,000 630,000
تعرفه شمارهای بالا به  تومان  می باشد

آیا برای استفاده از خدمات پیام کوتاه نیاز به نصب نرم افزار خاصی هست ؟
این سامانه کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، اوپرا و… ) دارید.
در صورتی که مرورگر (Browser) شما قدیمی است آن را حتما به روز کنید.
مروگر پیشنهادی ما برای استفاده از این سامانه “فایرفاکس” می باشد که هم اکنون پرطرفدار ترین مرورگر جهان است.
آیا از طریق اینترنت Dial-Up (کارت اینترنت ) هم میتوانم از این سامانه استفاده کنم ؟ و اگر سرعت اینترنت من پایین باشد تاثیری در ارسال پیامک خواهد داشت ؟
بله از طریق هر اینترنتی ، حتی GPRS (اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه) میتوانید از این سامانه استفاده نمایید ، سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور ما انجام خواهد شد .
سرعت ارسال پیامک از طریق این سامانه به چه صورت می باشد ؟
سرعت ارسال پیامک در این سامانه بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین ۳۰ تا ۵۰ پیامک در هر ثانیه می باشد. (۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ پیامک در دقیقه)
تفاوت این سامانه با GSM Modem چیست ؟؟
GSM Modem یک قطعه سخت افزاری است که با قرار دادن سیم کارت داخل آن به کمک یک نرم افزار میتواند از سیم کارت پیامک ارسال کند ، معایب این روش به شرح زیر است :
۱. در این روش سرعت بسیار پایین ( ۵ الی ۱۰ پیامک در دقیقه ) بوده که در مقایسه با خطوط مجازی این سامانه ۳۰۰ برابر کند تر است!
۲.به دلیل استفاده از سیم کارت در هنگام ارسال شماره موبایل به جای خطوط مجازی ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ نمایش داده می شود .
۳.این روش نیاز به حضور قطعه فیزیکی برای ارسال دارد ، در صورتی که سامانه از هر نقطه جهان قابل دسترسی است .
۴.نرم افزار هایی که از این روش استفاده می کنند قابل به روز رسانی نیستند .
۵.امکانات این گونه نرم افزار ها بسیار کم بوده و حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل در آن وجود ندارد
۶.عدم پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری یکی دیگر از نواقص این روش می باشد .
این روش هیچ مزیتی نسبت به سامانه پیام کوتاه ندارد .
آیا علاوه بر اینترنت میتوان از اینترانت ملی جهت اتصال به سامانه استفاده نمود ؟
بله ، از آنجاییکه سرور ما در ایران و دیتاسنتر قدرتمند سرورپارس میباشد امکان استفاده از سامانه به صورت “اینترانت ملی” امکان پذیر است
این امکان برای مدارس و موسساتی که از شبکه ملی استفاده میکنند بسیار کاربردی است
پس از ورود به سامانه مشاهده کردم که حسابم منفی است ، چه کاری باید انجام دهم ؟
در صورتی که حساب شما منفی است بدان معنی است هنوز هزینه پنل کاربری را پرداخت نکرده اید ، برای اینکار از طریق بخش شارژ حساب اقدام به شارژ نمایید ، هزینه پرداخت شده تا مثبت شدن حساب هزینه پنل کاربری است و پس از آن هر شارژی انجام شود، شارژ به حساب شما اضافه خواهد شد .
قصد شارژ کردن پنل را توسط شارژ الکترونیک دارم ولی هنگام کلیک بر روی گزینه پرداخت وارد درگاه بانک نمی شود ، لطفا راهنمایی کنید؟
این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.
پنل را از طریق گزینه شارژ حساب شارژ کردم و الان حساب من مثبت است ولی در بخش ارسال پیامک قادر به ارسال نیستم و هیچ شماره ای جهت انتخاب وجود ندارد ، راهنمایی بفرمایید؟
پس از پرداخت وجه پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکمیل مدارک شما از بخش “ارسال مدارک” در بالای صفحه می باشد ، پس از اینکه کپی کارت ملی و کپی شناسنامه خود را از طریق این بخش ارسال کردید منتظر بمانید تا مدارک شما توسط کارشناسان تایید شود .
بنده خط اختصاصی رایگان خود راسفارش داده ام اما قبل از فعال سازی آن توسط اپراتورهای شرکت،آیا امکان ارسال پیام از شماره های عمومی وجود ندارد ؟
این امکان وجود دارد ، شما میتوانید از طریق بخش های ارسال منطقه ای ، ارسال انبوه ، ارسال به کد پستی و ارسال تست به شماره های عمومی سامانه دسترسی داشته و ارسال انجام بدهید
دقت کنید که در بخش ارسال انبوه حداقل گیرندگان ۱۰ شماره میباشد
چندین بار سعی کردم کپی کارت ملی و قبض را ارسال کنم ولی متاسفانه سیستم پیام حجم فایل میدهد لطفا راهنمایی کنید؟
سامانه به صورت خودکار فقط فایلهایی که حجم آنها کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت باشد را قبول میکند ، درهنگام اسکن کردن رزولوشن را روی ۷۲ تنظیم کنید.
برای شرکت ها و ادارات و موسسات چه مدارکی لازم است ؟
کپی کارت ملی نماینده شرکت که با پنل کار می کند به همراه کپی روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس یا صفحه اول اساسنامه را ارسال فرمایید .
در هنگام ورود به سامانه قادر به ذخیره نام کاربری و رمز عبور نیستم ، چرا گزینه ای برای به خاطر داشتن رمز وجود ندارد ؟
این امر به دلیل افزایش مسائل امنیتی قرار داده نشده است ، همانند سیستم های اینترنت بانک که قادر به ذخیره رمز نیستید.
آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم به دلخواه انتخاب کنم ؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم ؟
بله شما میتوانید علاوه بر شماره های موجود در پنل یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر خرید بفرمایید.
از لحاظ فنی شماره های ۱۰۰۰ قابلیت انتخاب کامل دارند یعنی شما میتوانید ۱۰ رقم بعد از شماره ۱۰۰۰ را به شکل ۱۰۰۰XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره ۱۰۰۰۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷) ، در مورد شماره های ۳۰۰۰ میتوانید ۶ رقم آخر را به دلخواه انتخاب نمایید ۳۰۰۰NNNNXXXXXX (مثلا ۳۰۰۰۴۶۵۷۳۳۲۲۱۱) که (NNNN (4657 سر شماره شرکت بوده و قابل انتخاب نیست .
آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟
خیر دریافت پیامک برای همه کاربران رایگان است
آیا فعال سازی Delivery هزینه دارد ؟
خیر گزارش تحویل (Delivery) رایگان می باشد.
حداقل شارژ اعتبار چقدر است ؟
هیچ محدودیت و حداقلی برای شارژ حساب وجود ندارد ، شما میتوانید به هر میزان پنل کاربری خود را شارژ نمایید.
آیا شارژی پیامک و اعتباری که در پنل وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود ؟
خیر اعتبارریالی یا عددی موجود در پنل شما هیچ گاه سوخت نمی شود و در صورت تمدید پنل در سالهای آتی شارژ موجود نیز تمدید خواهد شد.
جهت شارژ حساب به شماره حساب های موجود در سایت واریز انجام دادم ولی هنوز پنل شارژ نشده است ؟
روش شارژ حساب در این نرم افزار به دو صورت می باشد : ۱- شارژ آنلاین ۲-واریز به حساب
برای شارژ آنلاین نیاز به کارت عابر بانک و فعال بودن کد دوم دارید ، پس از پرداخت توسط این روش سامانه به صورت خودکار شارژ می گردد
در صورت واریز به حساب یا انتقال وجه توسط روش کارت به کارت شما می بایست وارد سامانه شده و پس از ورود به قسمت شارژ حساب بخش درج فیش واریزی را انتخاب فرمایید ، کارشناسان پس از چک کردن واریز شما آنرا تایید کرده و سامانه شارژ خواهد شد
یک شماره استعلام کرده ام ، قیمت آن را هم اعلام کرده اید و سپس پرداخت کردم ولی هنوز ثبت نشده است ، لطفا توضیح بدهید؟
استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام میگردد بسته به اوپرتور ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ متفاوت می باشد ، معمولا خطوط ۳۰۰۰ ظرف یک ساعت و خطوط ۱۰۰۰ حدودا ۲۴ ساعت بعد ثبت و فعال می گردند ، بنابراین پس از پرداخت ممکن است تا ۲۴ ساعت ثبت شماره زمان نیاز داشته باشد ، همچنین در جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینه ی خط از حساب شما کسر می گردد .
شما در توضیحات اعلام کرده بودید که هزینه هر پیامک X ریال است ولی الان بنده یک پیامک به چند نفر ارسال کردم هزینه بیشتری از من کسر شده است؟
قبل از هرچیز در صفحه اول پنل کاربری در بالای صفحه گزینه ” تعرفه پیامک ” را انتخاب نمایید، زیرا در این بخش می توانید تعرفه های گروه های متفاوت(پیش شماره های اپراتورها) را با احتساب پیامک فارسی و انگلیسی آنها مشاهده نمایید. همچنین دقت بفرمایید در برخی از خطوط ضریبی برای شماره های ایرانسل در نظر گرفته شده که این قضیه نیز در تعرفه ارسال شما تاثیر گذار خواهد بود.
نکته آخر اینکه دقت نمایید که در هنگام ارسال پیامک شما چند بخش بوده است ، اگر شما یک پیامک ۳ بخشی ارسال نمایید هزینه ارسال شما ۳ برابر خواهد شد.
استاندارد پیامک ۱ بخشی برای حروف فارسی ۷۰ حرف و برای حروف لاتین ۱۶۰ حرف می باشد ، در صورتی که تعداد حروف بیشتر از این تعداد شود تعداد بخش ها به تناسب افزایش می یابد .
این که در گزارش اعلام شده است “ارسال شده” به این معنی است که توسط گیرنده دریافت شده است یا اینکه فقط از طرف ما ارسال شده است؟
یعنی پیامک از طرف ما به به مخابرات ارسال شده است ، اینکه دقیقا به گوشی مخاطب رسیده یا خیر پس از کلیک بر روی گزینه “به روز نمایی گزارش تحویل ” قابل استعلام است .
آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید
پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند .
مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع شرکت هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.
از موبایل به یکی از شماره های پنل پیامک انجام دادم (مثلا ۱۰۰۰xxxx) ولی پیامی در پنل دریافت نمیشود. لطفا بررسی کنید؟
بر روی هر پنل ممکن است چند شماره عمومی ( اشتراکی ) و یک یا چند شماره اختصاصی در اختیار شما قرار داده شده باشد ، باید دقت بفرمایید که فقط شماره های اختصاصی هستند که دریافت دارند .
در صورتی که هیچ یک از شماره های شما اختصاصی نیستند میتوانید یک یا چند شماره اختصاصی دلخواه جهت ارسال و دریافت خریداری نمایید.
من چند منشی پیامک تعریف کردم ولی با ارسال پیامک به سامانه همه منشی ها برای من ارسال می شود ، لطفا راهنمایی فرمایید؟
کار منشی پیامک این است که در صورتی که یک پیامک به سامانه ارسال شد عینا متنی که شما تعیین کرده اید بدون هیچ شرطی برای مخاطب ارسال گردد.
من یک منشی پیامک ایجاد نموده ام، اما منشی عمل نمی کند، دلیل آن چه می تواند باشد؟
لطفا برای ایجاد منشی پیامک به موارد زیر دقت نمایید:

۱. بازه زمانی منشی پیامک را درست تنظیم نموده باشید
۲. شماره گیرنده و فرستنده ای که انتخاب می نمایید ارسال و دریافت داشته باشد
۳. متن پیامک ارسالی شما جزو کلمات فیلتر نباشد.
تفاوت شماره های عمومی و اختصاصی چیست ؟
خطوط عمومی خطوط معمولا رندی هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران به صورت امانی در سامانه قرار داده شده است ، از آنجایی که این خطوط به نام شرکت هستند و مسئولیت تمامی ارسال هایی که از این خطوط صورت میپذیرد مستقیما برعهده شرکت میباشد تمامی پیامک های ارسالی از این خطوط قبل از ارسال باید توسط ما تایید شوند ، بنابراین ما این خطوط را فقط در بخش ها ارسال منطقه ای ، ارسال انبوه و ارسال به کد پستی قرار دادیم چرا که این بخش ها توسط ما تایید میشوند .
آیا می توان خطوط عمومی را به خطوط اختصاصی تبدیل کرد ؟
خطوط عمومی ماهیتا عمومی نیستند ، بلکه یک شماره است که به صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و به چندین کاربر تخصیص داده شده و با این کار به اشتراک گذاشته شده است ، برای همین این شماره عمومی ( اشتراکی ) نامیده می شود.
من با خط عمومی یک ارسال منطقه ای ارسال کردم ولی تایید نشده و توضیح داده شده “با خط اختصاصی ارسال نمایید” لطفا دلیل این امر را توضیح دهید؟
همانطور که توضیح داده بودیم مسئولیت کلیه ارسال ها از این خطوط بر عهده ما هست بنابراین هر پیامکی که احساس شود مشکلی برای این خطوط ایجاد کند از طرف ما تایید نخواهد شد ، به عنوان مثال : پیامک های پزشکی و درمانی ، تبلیغات لاغری ، تورهای خارج از کشور ، ارز ، سهام و وام های بانکی ، فروش قطعات زمین آپارتمان و املاک و….
من از بخش ارسال کشوری با خط اختصاصی خودم یک ارسال انجام دادم ولی وضعیت را به من “منتظر تایید” نمایش میدهد لطفا دلیل آنرا توضیح دهید؟
تمامی ارسال هایی که از بخش ارسال منطقه ای-هدفمند انجام میشود چه از خط اختصاصی چه از خط عمومی توسط ما تایید میشود بنابراین ممکن است تا چند دقیقه زمان ببرد تا تایید انجام شود
بنده یک پزشک هستم و قصد ارسال پیامک تبلیغاتی در مورد حوزه کاری و تخصص خود را دارم ولی متاسفانه پیامک های بنده تایید نشده لطفا دلیل آن را توضیح دهید؟
بنا به دستور مستقیم شرکت مخابرات کلیه پیامک های که در مورد حوزه پزشکی ، پیرا پزشکی و … باید توسط نظام پزشکی تایید شود ، بدین منظور پزشکان محترم با مراجعه به نظام پزشکی میتوانند به سادگی مجوز تبلیغات خود را درخواست نموده و برای ما ارسال کنند .
در صورت سفارش شماره جداگانه ، آیا هر سال می بايست نسبت به تمدید اقدام نمود و یا شماره دائمی است؟
قرارداد مخابرات برای ارائه شماره با تمامی اپراتور ها و شرکت ها به صورت سالیانه است ، در صورتی که مخابرات هزینه ای بابت شماره دریافت نماید کاربر نیز موظف است این هزینه را پرداخت کند در غیر اینصورت از کاربر نیز هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد.
آیا برای ارسال محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال ؟
خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد ، این نرم افزار قادر است تا ۵ میلیون پیامک را در یکبار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.
برای ارسال های با تعداد بالا مثلا ۵۰۰۰۰ پیامک باید کار خاصی انجام شود ؟
خیر سامانه قادر است تعداد زیادی پیامک را در یک مرحله ارسال نماید ، با این حال پیشنهاد میشود برای ارسال های بیش از ۱۰۰۰ عدد از بخش ارسال انبوه اقدام به ارسال فرمایید
چگونه می توان گزينه های غير فعال در منو را فعال نمود؟ به عنوان مثال بخش زیر کاربران غیر فعال است؟
گزینه ها در نرم افزار بسته به سامانه ای که خریداری کردید فعال و یا غیر فعال می باشد ، در این خصوص میتوانید از بخش پشتیبانی درخواست خود را مبنی بر فعال سازی گزینه اعلام فرمایید.
در ارسال منطقه ای برخی مناطق شهر تهران موجود نمی باشد ، لطفا راهنمایی کنید؟
اگر دیتابیس ارسال محله ای برای برخی مناطق یا محله های استان تهران موجود نیست میتوانید از طریق ارسال به کد پستی عمل نمایید ، کافیست تا ۶ رقم منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید .
در صورتی که در ارسال منطقه ای امروز قصد ارسال به ۱۰ هزار شماره از ۳۰ هزار تای یک شهر را داشته باشیم و فردا مابقی،آیا فردا دوباره از ابتدا ارسال میشود یا شیوه ای برای ارسال مابقی بصورت غیره تکراری هست؟
بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است.
نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید.
شاخه مورد نظر را انتخاب کنید ، متن را نوشته و به مرحله بعد بروید.
در این مرحله تعداد ارسال را روی ۱۰۰۰۰ قرار داده و از ردیف ۱ ارسال را انجام دهید.
روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی ۲۰۰۰۰ (باقی مانده از ۳۰ هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را ۱۰۰۰۰ تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.
در بخش ارسال منطقه ای میخواهیم به یک منطقه خاص ارسال انجام بدهیم و میخواهیم این ارسال فقط به یک رنج (مثلا ۹۱۲۱ تا ۹۱۲۳ ) ارسال گردد یا فقط به ۹۱۲۵ ارسال شود لطفا راهنمایی بفرمایید؟
برای این کار کافیست یک ارسال منطقه ای جدید ایجاد کنید ، سپس گزینه “فیلتر شماره ها” را کلیک نمایید ، اگر میخواهید ارسال به یک رنج انجام بشود کافیست از شماره را مثلا ۹۱۲۱ و تا شماره را ۹۱۲۳ تنظیم کنید ، دقت نمایید نیازی به قراردادن ۰ اول شماره نیست
اگر میخواهید فقط به یک پیش شماره ارسال انجام بشود از و تا را خالی رها کرده “شرط شماره موبایل” را روی “شروع با” تنظیم کرده و سپس در جلوی آن ۹۱۲۵ را وارد نمایید
سپس شاخه مورد نظر خود را انتخاب نمایید
دقت کنید اگر شاخه را انتخاب نفرمایید سیستم به صورت خودکار رنج را خودش تولید می کند ولی اگر شاخه را انتخاب کنید فقط به شماره های آن شاخه با شرطی که تعیین نمودید ارسال انجام میشود ، این بدان معنی است که ارسال به شماره های فعال صورت گرفته در صورتی که در حالت عدم انتخاب شاخه ممکن است ارسال به شماره های زیادی که فعال نیستند ارسال گردد
در ارسال به کدپستی چطور میتوانم کدپستی منطقه مورد نظرم را پیداکنم؟
در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تهران تا ۳ رقم موجود است ، همچنین از طریق سایت هایی مانند کتاب اول میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.
پس از دریافت دلیوری وضعیت بسیاری از ارسال ها “نرسیده به مخابرات” یا “ارسال نشده” بود ، وقتی مجددا به این مخاطبین ارسال انجام دادیم بازهم همین وضعیت ادامه داشت ، لطفا توضیح بدهید؟
وضعیت نرسیده به مخابرات یعنی ما پیامک را برای اپراتور ارسال کردیم ولی از طرف اپراتور به مخابرات نرسیده است ، مخاطبینی که وضعیت پیامک برای آنها همیشه به شکل مذکور است در لیست سیاه مخابراتی قرار دارند که در سوال بعدی به صورت کامل توضیح داده شده است
لیست سیاه مخابراتی چیست ؟
مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی ، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد .
در خطوط ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل “نرسیده به مخابرات” و در خطوط ۳۰۰۰ گزارش مبنی بر “ارسال نشده” ارائه میگردد .
برای رفع این مورد مشترک باید با شماره کافیست از خطوط همراه اول عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال فرمایید
دقت نمایید که برخی از خطوط ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ متعلق به شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازی ، بیمارستان ها ، وزارت خانه ها و..) ، این خطوط شامل لیست سیاه نمی شوند ، بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمی باشد .
چگونه هزینه پیامک های ناموفق در پیامک های تکی و گروهی عودت داده می شود ؟
در خطوط ۱۰۰۰ و خط ثابت: پس از دریافت گزارش به صورت اتوماتیک هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات عودت داده می شود و گزارش ها به صورت هفتگی حذف می شوند، بنابراین قبل از گذشت یک هفته دانلود گزارش ها را دریافت نمایید.
در خطوط ۳۰۰۰ : گزارش گیری باید حداکثر تا مدت ۲۴ ساعت انجام شود، در غیر اینصورت گزارش توسط اپراتور حذف می گردد.
در خطوط ۲۰۰۰ : چنانچه می خواهید هزینه پیامک های نرسیده در خطوط ۲۰۰۰ به صورت کامل به شما بازگردانده شود ۴۸ ساعت پس از ارسال عمل گزارش گیری را انجام دهید، تا هزینه تمامی پیامک ها به جز رسیده به گوشی عودت داده شود.
در خطوط 5000 : در هنگام ارسال هزینه بازگشت داده می شود.
با خط ثابت پیامک فلش ارسال می نمایم، اما ارسال نمی شود ؟
ارسال فلش روی خطوط ثابت غیرفعال می باشد.
ارسال از خطوط ثابت به چه صورت می باشد ؟
ارسال از خطوط ثابت برای هم میهنان تهرانی با پیش شماره ۰۲۱ و برای شهرستانها با پیش شماره ۲۱۰۰۰ می باشد ، کیفیت ارسال این خطوط بسیار بالا بوده و شامل لیست سیاه مخابراتی نیز نمی شوند
مدارک لازم جهت خرید خط ثابت :
کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر
کپی کارت ملی مالک خط
پر نمودن فرم خرید خط ثابت
آیا امکان ارسال پیامک با نام تجاری امکان پذیر است ؟
بله امکان ارسال پیامک با نام تجاری با شرایط زیر امکان پذیر است :ارسال پیامک با نام تجاری به اپراتور همراه اول امکان پذیر نمی باشد ( ایرانسل و تالیا امکان پذیر است )
1. هزینه هر پیامک با نام تجاری حدودا ۵-۶ برابر یک پیامک فارسی عادی است.
2. نام تجاری قابلیت دریافت پیامک ندارد.
3. نام تجاری باید کمتر از ۱۰ کاراکتر و لاتین باشد.
4. هزینه فعالسازی هر نام تجاری در هنگام درخواست مشخص می شود.
5. در حال حاضر ارسال پیامک فارسی از نام تجاری با اختلال مواجه می باشد
6. عدم قابلیت دریافت گزارش تحویل
آیا امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها وجود دارد ؟
بله امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد ، هزینه پیامک های بین المللی نیز در حدود ۱۰ برابر هزینه پیامک فارسی عادی می باشد .
آیا فعال سازی نام تجاری یا شماره بین المللی هزینه دارد ؟
بله فعال سازی هر نام تجاری و شماره بین الملی هزینه دارد.
آیا خطوط بین المللی و نام تجاری قابلیت دریافت هم دارد ؟
نام تجاری دریافت ندارد .
خطوط بین المللی به دو صورت هستند
۱- خطوط واقعی ( که ارسال و دریافت دارند ) و با +۴۴ شروع می شوند و خطهای محدودی هستند که قابلیت استعلام دارند.
۲- خطوط مجازی به اینصورت است که هر عدد یا شماره دلخواهی میتواند باشد و دریافت هم ندارد مثلا ۱۰۰۰٫
واضح است که در گزینه اول کد کشور مشخص میشود و در گزینه دوم هیچ کدی وجود نخواهد داشت
در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم ؟
این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش راهنما موجود می باشد.
یک نرم افزار داریم که میخواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد ؟
بله این امکان از طریق API های سامانه امکان پذیر است ، برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای سامانه مراجعه نمایید .
در خصوص اینکه میخواهم پیام های دریافتی در پنل ، به سایت خودم انتقال پیدا کند و در دیتا بیس سایتم ذخیره بشود لطفا راهنمایی کنید؟
برای اینکار کافیست وارد بخش تنظیمات > انتقال ترافیک شده و آدرس سایت خود را با پارامتر های مورد نظر تنظیم نمایید ، همچنین میتوانید از طریق متد GetMessages از طریق وب سرویس پیامک های دریافتی خود را دریافت نمایید .

 big sale

 جدید :  ارائه خط اختصاصی رایگان به هر کاربران جدید نماینده هنگام ثبت نام با قابلیت انتخاب شماره (مشاهده نمونه)
 جدید :  امکان فروش کارت شارژ ؛ پرداخت قبض و . . .  دریافت پورسانت درصدی – نمونه charge.maralpayamak.ir
 جدید :  امکان مشاهده لاگ ارسال انبوه بخش های ارسال کشوری ، ارسال جنیست وسن ، ارسال به دکل ایرانسل

 

 

لیست مختصر امکانات نمایندگی پنل ارسال انبوه پیامک :

یک بار برای همیشه – تمدید رایگان سالهای بعد بدون هیچ قید و شرط
امکان  ایجاد سفارش آنلاین خطوط اختصاصی و تعیین قیمت خطوط برای کاربران
ساخت تعداد کاربر نامحدود و رایگان
بدون نیاز به خرید هاست، ارائه رایگان از طرف ما
امکان درج لوگو اختصاصی ورود به سامانه و مدیریت کامل بر روی عنوان ها ، متن کپی رایت ها
امکان ایجاد نامحدود نماینده زیر مجموعه
راه اندازی بر روی دامنه اختصاصی شما - رایگان
امکان تعیین قیمت های خطوط مختلف برای کاربران و نمایندگانزیرمجموعه خود جدید
امکان ایجاد آپلود سنتر (امکان آپلود فایل های مورد نیاز در محلی امن ) جدبد
امکان فروش کارت شارژ سیم کارت و پرداخت قبض به همراه پورسانت جدبد
ارائه 3 خط اختصاصی رایگان به هر کاربران نماینده و زیرنمایندگان همه ی نمایندگان جدبد
مشاهده وضعیت پروژه های در دست توسعه گروه توسعه سامانه جدید
امکان مشاهده وضعیت شماره های آزاد در پنل مدیریتی جدید
بانک اطلاعاتی کاملا بروز + بانک مشاغل و اصناف + بانک مدیران شرکت ها و …
نمایندگی پنل ارسال انبوه پیامک به همراه تمامی امکانات پنل های کاربری است.
امکان تعریف لوگو
کپی رایت نماینده
بخش پشتیبانی و تیکت
بخش مدیریت مالی
بخش مدیریت تعرفه
بخش مدیریت پرداخت ها
بخش مدیریت بسته ها
بخش ایجاد درگاه پرداخت آنلاین برای کاربران جهت پرداخت هزینه ها
بخش مانیتورینگ پیامک های ارسالی
بخش گزارشات
بخش مدیریت شماره ها
بخش مدیریت پیام ها
بخش تنظیمات
بخش راهنما
امکان ارائه زیرنماینده با خرید لایسنس زیرنماینده
متصل به پردیس همراه اول
ثبت آنلاین خطوط از اپراتور های 1000 ،2000 ، 3000 ، 5000 ، خط ثابت021
پشتیبانی از خطوط 1000
پشتیبانی از خطوط 2000
پشتیبانی از خطوط 3000
پشتیبانی از خطوط 50001
پشتیبانی از خطوط 50002
پشتیبانی از خطوط 50004
پشتیبانی از ارسال دکل مخابراتی – BTS
پشتیبانی از ارسال 021 و خطوط ثابت تهران
پشتیبانی از پردیس همراه اول
25% تخفیف در خرید خطوط اختصاصی

قرارداد رسمی  

“جدید” جهت مشاهده نسخه نمایشی ” نمایندگی پنل ارسال انبوه پیامک ” از اطلاعات زیر استفاده نمایید:


آدرس ورود : demo.maralpayamak.ir

نام کاربری:  maralpayamak

رمز عبور : maralpayamak

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

نحوه درآمد نماینده پس ازدریافت نمایندگی پنل ارسال انبوه پیامک

شما به چند طریق درآمد کسب می‌کنید

فروش پنل پیامک

مشتریان خود را در همه جا جستجو کنید. موسسات و شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، انتشارات، شعب بیمه و … همه جزو مشتریان شما هستند. شما با فروش 10 پنل در ماه در حدود 1 میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت.

فروش خط اختصاصی
بخشی از درآمد شما از فروش خطوط اختصاصی خواهد بود. هر چقدر که شمارۀ فروخته شده رندتر باشد، سود شما نیز بیشتر خواهد بود. با فروش 5 خط با سود متوسط 10,000 تومان در روز سود ماهانه شما از فروش خطوط اختصاصی به 300 هزار تومان خواهد رسید.

پیامک‌های ارسالی

تعداد ارسالی‌های شما با افزایش کاربران به تدریج بیشتر خواهد شد. اگر کاربران شما در روز 50 هزار پیامک ارسال کنند و هر پیامک 2 تومان برای شما سود داشته باشید، درآمد روزانۀ شما از این طریق 100 هزار تومان خواهد بود

فروش سامانۀ نمایندگی
خود شما نیز می‌توانید اقدام به فروش نمایندگی پنل ارسال انبوه پیامک کرده و از این طریق کسب درآمد کنید. به این ترتیب علاوه بر سود عایده در زمان فروش سامانۀ نمایندگی، بروی پایمک‌های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود خواهید داشت.

فروش کارت شارژ تلفن همراه
با راه اندازی سامانه فروش کارت شارژ و خرید کاربران از شما می توانید درآمد خوبی در کنار سامانه پیامک داشته باشید

 اطلاعات بیشتر: 09132933871 – 03458349333

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

ردیفنوع پنلشارژ هدیهتعداد کاربران قابل ایجادارائه زیر نمایندههزینه تمدید سالیانهخط اختصاصی برای هر کاربرشماره اختصاصیهزینه فعال سازیسفارش
1 نمایندگی طلایی

100پیامک

نامحدود رایگان-انتخابی 1 خط هدیه 130 هزار تومان
2 نمایندگی نقره ای 100 پیامک نامحدود رایگان-انتخابی 1 خط هدیه 75 هزار تومان

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

تعرفه ارسال پیامک فارسی 1 بخشی از اپراتور های فعال ویژه نمایندگی های طلایی و نقره ای و برنزی به شرح زیر است:
تعرفه ها به ریال است
اپراتور
1000
اپراتور
2000
اپراتور
3000
اپراتور
50001
اپراتور
50002
اپراتور
50004
ارسال
BTS ایرانسل
خطوط ثابت تهران

(021)

مسیر ویژه

پیامک صوتی

نمایندگی طلایی(تومان)
11 10 12.7 10.2 11 11.7 11.5 95

14.3

1.6 ثانیه

نمایندگی نقره ای(تومان)
11.8 10.5 13.4 10.8 11.8 12.3 10.1 12.3

15.1

1.7 ثانیه

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

order-reseller-banner-2

توضیحات نمایندگی پنل ارسال انبوه پیامک :

پنل نمایندگان دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل  نمایندگان نیز به روز خواهد شد.

نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند ، کافیست پس از تهیه سامانه DNSهای دامنه خود را روی DNS های اعلامی  و زیر دامنه را روی آیپی اعلامی تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند .

دقت نمایید که درهنگام فعال سازی حساب یک دامنه به صورت رایگان بر روی سرور رجیستر میگردد و دامنه های اضافی شامل هزینه میگردد .

هزینه و مسئولیت ثبت دامنه در کارگزاری های ثبت دامنه و هاست مورد نیاز جهت سایت فروش بر عهده خود نماینده می باشد .

نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) جهت فعال سازی نمایندگی ندارند.

نمایندگان میتوانند از سامانه به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.YourName.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نمایید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت ما برده نشده و نماینده میتواند به راحتی با نام برند خود فعالیت نمایند .

علاوه بر این نمایندگان قادر هستند کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی سامانه قرار دهند ، همچنین سامانه امکان قراردادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود ( درباره ما ، تماس با ما ، اطلاعات حساب ، قیمت خطوط اختصاصی ، تعرفه پیامک ، تعرفه پنل کاربری و …) را در اختیار نمایندگان قرار میدهد تا ایشان با صلاحدید خود این اطلاعات را برای کاربران خود قراردهند .

سامانه امکان ایجاد پکیج ها و بسته مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده تا نمایندگان بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد بسته هایی ایجاد کرده (مثلا بسته ساده ، حرفه ای و…) و اقدام به فروش پنل های کاربری نمایند

نمایندگان میتوانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد نمایند ، بدین ترتیب با خرید پیامک از شرکت با قیمت مشخص میتوانند نسبت به قیمت گذاری با قیمت های بالاتر فرمایند .

نمایندگان میتوانند به تعداد نامحدود کاربر ایجاد کرده ( بابت ایجاد کاربر هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد ) و کاربران را مدیریت و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند .

نمایندگان میتوانند درگاه الکترونیک پرداخت اختصاصی در سامانه راه اندازی نمایند ، بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ می شوند .

نمایندگان میتوانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایند .

نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره  ,سفارش شماره اختصاصی داده و به صورت آنلاین شماره خود را خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند ، بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید .

نمایندگان از طریق کنترل پنل اختصاصی مدیریت میتوانند پیامک ها و فعالیت های کل کاربران خود را مانیتور نمایند ، همچنین انواع گزارش گیری (گزارش های ارسال ، گزارش های مالی و…) به صورت روزانه و در بازه های مختلف زمانی امکان پذیر می باشد .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

“جدید” پنل نمایندگی زیرمجموعه نمایندگان میتوانند اقدام به ارائه پنل نمایندگی ( پنل کامل مشابه پنل خود ) اقدام فرمایند ، بدین ترتیب یک نماینده خود قادر خواهد بود تا نمایندگانی به صورت زیرمجموعه ایجاد نموده و نماینده و زیرکاربرانش را مدیریت نماید ، این امکان تنها برای نمایندگان عددی مقدور می باشد و مبلغ 40000 تومان بابت هر زیر مجموعه و تنها یک بار  از نماینده اخذ می گردد ، بدین ترتیب شما میتوانید یک نماینده کاملا مشابه خود با تمامی امکانات ایجاد کرده ، این نماینده قادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و نام کاربری را از طریق پشتیبانی به ما اعلام نماید تا کاربر به نمابنده تبدیل گردد.کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و شما از پیامک های کل این کاربران سود خواهید کرد .

 

subreseller

 

طراحی سایت فروش :

مشتریان محترم که نیاز به طراحی سایت برای فروش طرح های پیامکی دارند، می توانند از طراحی آماده مارال پیامک که به مبلغ 140,000 تومان می باشد استفاده کنند، در این طرح هزینه هاست و دامنه بر عهده ما می باشد و وبسایت شما در مدت زمان 2 روز کاری آماده خواهد شد.

مالیات ارزش افزوده :

مبالغ ذکر شده در تعرفه ارسال بدون احتساب مالیات می باشد.

هزینه اولیه نمایندگی پنل ارسال انبوه پیامک به صورت تمام شده و نهایی می باشد.

امکان تعیین درصد مالیات برای کاربران امکان پذیر می باشد.